Ul. 21 April br. 6, Tuzla 75000

Radno vrijeme:

Ponedeljak-Petak 09:00-18:00

Subotom: 09:00-16:00

Pitanja i odgovori

Za odgovore koje ne možete pronaći ovdje, pošaljite nam poruku.

Kako poručiti proizvode sa Shop-a?

Proizvode sa Shop-a poručujete odabirom proizvoda, dodavanjem u korpu, nastavkom na kupovinu, popunjavanjem forme o kontakt informacijama, prihvatanjem uslova kupovine i slanjem forme. Na Shop-u ćete automatski biti registrovani kao korisnik i možete pratiti svoje narudžbe i status istih.

Vrsta plaćanja proizvoda?

Vrste plaćanja na Web Shop-u su:

Bank transfer – direktno na račun preko uplatnice

Plaćanje po preuzeću proizvoda

Koliko se čeka na dostavu?

Rok isporuke za dostavu sa našom poštom “EuroExpress” je 24 h od vremena poručivanja. To važi za proizvode koje imamo na lageru u skladištu, za proizvode koje nemamo na stanju naknadno ćemo vas obavijestiti o roku isporuke.

Da li je sigurna ova online trgovina i da li su moji podaci zaštićeni?

Malpeza Web Shop je sigurna online trgovina i svi podaci koje prikupljamo od klijenata služe isključivo kao informacije za kontakt i dostavu poručenih proizvoda. Vaše podatke ne dijelimo javno čime smo se obavezali na stranici Polica privatnosti i Uslovi kupovine.

Koji su načini dostave proizvoda?

Korisnici mogu izabrati načine dostave po izboru. Za sve narudžbe čija ukupna vrijednost prelazi 200 KM, troškove dostave snosi Malpeza d.o.o. Za narudžbe manje od navedenog izbora, korisnici mogu birati način dostave: 

  • Slanje našom poštom EuroExpres po cijeni od 7,5 KM
  • Slanjem pošte za preuzimanje po vlastitom izboru, u našoj poslovnici
  • Direktno, lično preuzimanje proizvoda u poslovnici
Da li ću dobiti račun za kupljene proizvode?

Za svaku narudžbu izdajemo fiskalni račun ili faktura račun za kompanije. U napomenama prilikom narudžbe se mora naglasiti da li je potrebana faktura ili samo fiskalni račun.

Pošaljite poruku

     

    4/5 - (6 votes)